OBSERWUJ NAS NA:
Promocje nawet do -43%

DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 299 zł

Producenci
Rekomendowane dla Ciebie
Kubek Emalia Rybnik Kotek Krzyś metal 500 ml
Kubek Emalia Rybnik Kotek Krzyś metal 500 ml

29,90 zł

24,31 zł

szt.
Kubek emaliowany metalowy Emalia BELLY 550 ml żółty
Kubek emaliowany metalowy Emalia BELLY 550 ml żółty

18,99 zł

15,44 zł

szt.
Pojemnik/słoik szklany na żywność 1,4l NORDIC
Pojemnik/słoik szklany na żywność 1,4l NORDIC

19,99 zł

16,25 zł

szt.
Kawiarka/kafetiera aluminiowa 300ml SILVIA
Kawiarka/kafetiera aluminiowa 300ml SILVIA

48,39 zł

39,34 zł

szt.
Talerz deserowy Rudolfo Florina 20 cm
Talerz deserowy Rudolfo Florina 20 cm

15,59 zł

12,67 zł

szt.
Mlecznik porcelanowy 310ml Happy różowy
Mlecznik porcelanowy 310ml Happy różowy

23,40 zł

19,02 zł

szt.
Ołówek ze zwierzakiem
Ołówek ze zwierzakiem

5,99 zł

4,87 zł

szt.
Kubek Emalia Jak za dawnych lat metal 550 ml
Kubek Emalia Jak za dawnych lat metal 550 ml

24,59 zł

19,99 zł

szt.
Kubek Emalia Jak za dawnych lat metal 550 ml różowy
Kubek Emalia Jak za dawnych lat metal 550 ml różowy

18,99 zł

15,44 zł

szt.
Kubek szklany Alex 0,4 l
Kubek szklany Alex 0,4 l

10,99 zł

8,93 zł

szt.
Dzbanek porcelanowy 1100 ml Happy różowy
Dzbanek porcelanowy 1100 ml Happy różowy

79,00 zł

64,23 zł

szt.
Podtalerz 33x33x2cm Blanche Gold
Podtalerz 33x33x2cm Blanche Gold

6,90 zł

5,61 zł

szt.
Kubek szklany Emma 0,4 l
Kubek szklany Emma 0,4 l

8,99 zł

7,31 zł

szt.

Zwroty i reklamacje

Drodzy Klienci!
Cenimy to, że razem z nami chcecie kreować swoje wnętrza. By uprościć proces posprzedażowy, poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań związanych z obsługą zamówienia.

Pobierz formularz zwrotu/wymiany towaru -> kliknij tutaj

1. Jak mogę wymienić towar?
Jeśli chcecie dokonać wymiany towaru na inny, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną - dzięki temu będziemy mogli zarezerwować przedmiot, który Was interesuje i uniknąć ewentualnego późniejszego problemu z jego dostępnością. By odsyłane do nas przedmioty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu, należy je starannie zapakować. Przesyłka należy odesłać na nasz adres. Prosimy, by do paczki dołączyć formularz wymiany towaru. Wersja do pobrania znajduje się poniżej. Dzięki temu proces wymiany towaru przebiegnie znacznie sprawniej. Gdy tylko towar zostanie skompletowany, niezwłocznie odeślemy go zgodnie z wytycznymi z formularza wymiany.

2. Jak mogę zwrócić towar?
Jeśli chcecie zwrócić towar, wystarczy wypełnić formularz zwrotu towaru. Wersja do pobrania znajduje się poniżej. By odsyłane do nas przedmioty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu, należy je starannie zapakować. Przesyłkę należy odesłać na nasz adres. Gdy tylko ją otrzymamy i sprawdzimy, pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone w takiej samej formie, jak zapłacono za zamówienie

3. Jak mogę reklamować towar?

Każdy zakupiony w naszym sklepie przedmiot jest objęty dwuletnią rękojmią. Jeśli podczas użytkowania produktów pochodzących z naszych zasobów ujawni się wada fabryczna, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. Dzięki temu proces reklamacyjny przebiega znacznie szybciej.

4. Co zrobić, gdy otrzymam niepełne zamówienie?
Dążymy do tego, by zapewnić najwyższą jakość usług. Z tego powodu wprowadziliśmy kilkustopniową weryfikację poprawności zamówienia. Cały czas dążymy do pełnej automatyzacji procesu sprzedażowego oraz wyeliminowania możliwych pomyłek przy realizacji zamówienia. Niestety, czasami zdarza się, że zamówiony towar nie zostanie spakowany w należyty sposób. Jeśli otrzymaliście Państwo produkt niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny. Obiecujemy, że postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem i dostarczyć Państwu właściwy towar.

5. Co zrobić, gdy produkt przyjdzie uszkodzony?
Niektóre produkty, które znajdują się w naszej ofercie, są narażone na ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu. Dążymy do tego, by wszystkie paczki i znajdujące się w nich produkty zawsze były zapakowane z największą starannością. Niestety, usługę dostarczenia przesyłek wykonuje zewnętrzna firma, więc nie mamy wpływu na to, co dzieje się z przesyłkami w czasie transportu. W nielicznych przypadkach może się zdarzyć, że mimo braku widocznych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki, produkt okazuje się uszkodzony.
W przypadku, gdy uszkodzenie jest widoczne z zewnątrz (pęknięty lub uszkodzony karton, rozerwane opakowanie) prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
Jeśli zauważycie, że towar wewnątrz przesyłki jest uszkodzony dopiero po wyjęciu go z opakowania, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. By przyjąć taką reklamację niezbędne będzie wykonanie zdjęcia uszkodzenia - prosimy o przesłanie fotografii na nasz adres e-mail.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl